maandag 25 april 2011

Geweldig Paasweekend!



Hallo allemaal,

Afgelopen weekend heb ik twee wedstrijden gereden. Onder een stralende zon ging ik 1e paasdag van start in Tiel. Het was een mooi parcours, erg snel en ongeveer 1 km. We moesten 8 rondjes. Ik reed de hele tijd heel attent mee voorin en liet niemand gaan. De eindsprint werd aangegaan door Joppe, maar Daniel en ik gingen er gelijk overheen. Zij aan zij gingen we richting finish. Het verschil was uiteindelijk zo klein dat we allebei niet wisten wie er had gewonnen. Uiteindelijk gaf de chip de uitslag....ik had gewonnen met 0,003 sec. verschil!! Jippie!!

Op 2e paasdag stond ik aan de start in Eijsden. Hier heb ik vorig jaar ook gefietst. Het is een zwaar rondje met de finish licht bergop over kasseien. Ik had een goede start en zat meteen voorin de groep. Het klimmetje ging echter niet zo goed en ik verloor daar telkens een paar plaatsen. In de voorlaatste ronde demarreerde Wout en helaas konden we die niet meer terughalen. Ik kwam als samen met Joppe en Salvador uit de laatste bocht. Het lukte me nog om Joppe voorbij te gaan en ik werd dus heel knap 3e. Als beloning mocht ik weer een ereronde rijden in een cabriolet, echt super!

Volgende week heb ik weer twee wedstrijden; zaterdag in Breda en zondag in Netersel.

Groetjes, Stijn

1 opmerking:

  1. we hebben gehoord over je sucses in tiel en nu ook gelezen over je heel leuke derde plek in eijsden. kei goed . we zijn heel blij met je prestaties.

    gr. opa en oma

    BeantwoordenVerwijderen