zondag 3 april 2011

Jeugdronde van Dommelen

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik mijn eerste wedstrijd van dit wegseizoen gereden in Dommelen. Ik start dit jaar in categorie 2 en we fietsen tijdens de wedstrijd ongeveer 9 km.

Ik had een goede loting en mocht als eerste oprijden. De wedstrijd ging over 6 ronden. Ik denk dat ik er daarvan ongeveer 5 op kop heb gereden, maar het lukte me niet om los te komen van de andere jongens. Uiteindelijk gingen we met z'n vijven sprinten om de overwinning. De eindstreep lag net iets te ver en ik werd dus 2e. Hier ben ik heel tevreden mee, een goede start van het seizoen.

Tot de volgende keer!

Groetjes Stijn

1 opmerking:

  1. hoi. stijn.
    een berichtje van opa.
    je bent het nieuwe seizoen geweldig begonnen.
    vindt je dit leuker dan veldrijden.
    we achten maar tot je misschen wel eens eerste wordt. veel sucses met je volgende wedstrijd.
    groetjes opa en oma.

    BeantwoordenVerwijderen