maandag 30 mei 2011

Eerste en tweede plaats!

Hallo allemaal,

Afgelopen weekend heb ik twee wedstrijden gefietst, zaterdag in Valkenburg en zondag in Bussum.

In Valkenburg hadden we een rondje van 1 kilometer met een flinke beklimming en een mooie afdaling. We moesten acht rondjes. In de eerste ronde demarreerde Wout en helaas ging die iets te hard bergop. Ik was samen met Salvador in de achtervolging. In de laatste ronde ben ik keihard de afdaling ingegaan, want ik wilde als eerste door de laatste bocht. Dit lukte en ik werd dus 2e.

Zondag had ik een wedstrijd in Bussum. Het was een mooi parcours, met asfalt, klinkers en een paar scherpe bochten voor de finish. Ik had een goede start en zat meteen goed voorin. Na twee ronden zat ik in een kopgroep van vijf renners/sters. Het lukte niemand meer op weg te komen en dus gingen we sprinten voor de overwinning. Ik kwam als tweede uit de laatste bocht, maar ging Joppe al snel voorbij en ging als eerste over de finish. Dit keer had ik wel tijd genoeg om mijn hand op te steken. Na de huldiging hebben we weer een ereronde gereden in een cabriolet, echt gaaf!

Donderdag, op Hemelvaartsdag, fiets ik onze thuiswedstrijd in Schijndel. Het begint om 11.00 uur.

Groetjes, Stijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten