vrijdag 14 mei 2010

4e plaats in Schijndel!!

Hallo allemaal,

Gisteren heb ik onze thuiswedstrijd in Schijndel gefietst. Het parcours was anders dan ons normale trainingsparcours. In totaal was het een ronde van 2 km. Rond 11 uur gingen we met 25 deelnemers van start voor 3 ronden wedstrijd. Wout Poets en Salvador Alvarado gingen er meteen bij de start vandoor. Ik kwam in een groepje van 6 achtervolgers. Ik deed veel kopwerk, maar we kregen het gat naar de koplopers niet meer dicht. In de straat voor de finish demarreerde er nog iemand en restte mij niets anders dan te sprinten voor de 4e plaats. Deze won ik met duidelijk verschil - ik haalde zelfs nog bijna de nummer 3 in. Na afloop was ik niet helemaal tevreden, maar ik weet wat er fout ging en ga daar de volgende keer extra op letten.

Zondag fiets ik in Velden (Limburg). Eens kijken of ik dan weer een podiumplaats kan behalen.

Tot de volgende keer!

Groetjes, Stijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten