dinsdag 18 mei 2010

2e plaats in Velden

Hallo,

Eergisteren heb ik een wedstrijd gefietst in Velden (vlakbij Venlo) en zoals al vaker een mooie plaats op het podium behaald. Ik had een slechte start want er waren er alweer twee weg. Ik had het gaatje tussen de tweede dicht gereden toen had ik even in het wiel gereden en toen wou ik het gaatje tussen de eerste nog dicht rijden maar dat was net niet gelukt. Toen was ik weer terug gezakt en had ik weer even in het wiel gereden en bij de eindsprint ging ik er voorbij.

Komend weekend rijd ik op 2e Pinksterdag een baanomnium in Helmond. Het omnium bestaat uit drie onderdelen: een tijdrit, een afvalrit en een criterium. Ik ben erg benieuwd hoe dat allemaal gaat lopen.

Tot de volgende keer!

Groetjes, Stijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten