maandag 24 mei 2010

Pech in Helmond

Hallo,

Vandaag heb ik een baanomnium gehad in Helmond. Het bestond uit drie onderdelen: een tijdrit, een afvalrit en een criterium. Ik had er zin in en begon vol goede moed aan de tijdrit. Na een geweldige start en een superrondje wist ik deze winnend af te sluiten, mijn eindtijd 42,59 voor 400 meter. Ook het tweede onderdeel, de afvalrit, wist ik winnend af te sluiten. Na twee onderdelen stond ik dus bovenaan. Helaas sloeg in het laatste onderdeel het noodlot toe. Na één ronde ging mijn ketting eraf. Ik kon dit niet snel herstellen en omdat de wedstrijd maar over vijf ronden ging finishte ik als laatste. Uiteindelijk was ik met alle punten in totaal toch nog 3e, maar als mijn ketting er niet af lag....

Komend weekend rijd ik twee wedstrijden. Zaterdag in Wijk en Aalburg en zondag, de laatste wedstrijd meetellend voor het NK, in Someren. Ik heb er nu al zin in.

Tot gauw!

Groetjes, Stijn

1 opmerking:

  1. van opa en oma.
    we vonden het een mooi sucses ondanks nde echte pech.ik hoop dat de ketting die gekke kuren niet meer krijgt en zeker niet onder de wedstrijd.
    sucses met de volgende wedstrijd.
    groetjes opa en oma.

    BeantwoordenVerwijderen