maandag 7 juni 2010

3e, 4e en 3e in Someren, Tilburg en Erp

Hallo,

Vorige week heb ik een wedstrijd gefietst in Someren. Het had net geregend en het parcours was nog nat. Ik durfde niet zo goed door de bochten en had al snel een achterstand op 2 koplopers. De derde plaats wist ik vast te houden zonder al te veel moeite.

Afgelopen zaterdag was de wedstrijd in een zonovergoten Tilburg. Ik had een goede start en zat meteen in de kopgroep. Helaas kon ik het hoge tempo niet volhouden en moest ik na anderhalve ronde lossen. Een vierde plaats was mijn deel.

Gisteren had ik een wedstrijd in Erp. Het was echt bloedheet... Na een snelle start moest ik even pas op de plaats maken. Ik probeerde het gat naar de koploper nog dicht te rijden, maar dat lukte net niet. Meteen daarna demarreerde Joppe en reed ik dus voor de derde plaats. Na een lange eindsprint werd ik nog bijna tweede.

Komend weekend rijd ik het Nederlands Kampioenschap in Beek (Limburg). Er mogen 25 renners meedoen aan dit NK en we vertrekken rond 14.00. Ik zal jullie zo snel mogelijk op de hoogte brengen van mijn prestatie daar.

Tot gauw!

Groetjes, Stijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten