maandag 24 januari 2011

5e plaats NK Landgraaf







Hallo allemaal,

Afgelopen zaterdag heb ik het Nederlands Kampioenschap gereden in het Limburgse Landgraaf. Het was een héééél zwaar parcours en het was heel modderig. Wat er verder nog bijkwam is dat we al twintig minuten voor de start klaarstonden in de regen. Ik was helemaal al helemaal nat en bijna bevroren voordat we begonnen. Om 11.30 uur klonk dan eindelijk het startschot. Ik was goed weg en ging als 2e het eerste heuveltje op. Die plaats kon ik helaas niet vasthouden en werd al snel door enkele jongens ingehaald. Uiteindelijk werd ik heel knap 5e.



Het veldritseizoen zit erop! Ik ga nu even rusten, een beetje trainen en over een paar weken gaan we beginnen aan het nieuwe wegseizoen. Ben benieuwd hoe dat weer gaat!



Groetjes, Stijn

1 opmerking:

  1. van opa harry en oma anny.
    van harte proficiat met je vijfde plek op de ranglijst er zijn in nederland maar 4 mensen van jouw leeftijd die in deze sport sneller zijn. het is dus een echt geslaagd seizoen.
    en ook weer veel sucses met het komend wegseizoen.

    BeantwoordenVerwijderen