zondag 19 december 2010

Oliebollencross Helmond

Hallo allemaal,

Gisteren heb ik een wedstrijd gehad in Helmond, de jaarlijkse oliebollencross. Het begon pas om 18.00 uur en dus was het al aardig donker. Er was een mooi parcours aangelegd rond de wielerbaan. Door de sneeuw zag het er allemaal heel mooi uit. We moesten ook door een tent fietsen. De loting wees uit dat ik vanaf de tweede rij moest starten. Gelukkig kon ik er vrij snel voorbij en ging ik als zesde de eerste bocht in. Door pech van de koploper, kon ik één plaatsje opschuiven. Ik bleef de hele tijd dicht bij de nummer 4, maar uiteindelijk kwam ik een meter tekort in de sprint en werd ik dus 5e.

Na afloop was ik helemaal bevroren en heb ik me opgewarmd in de tent. Volgend jaar moeten ze het maar de frietjescross noemen, want toen Marten klaar was hebben we lekker frietjes gegeten, samen met Stef, Jur en Pete.

Mijn volgende wedstrijd is op woensdag 29 december in Liessel.

Groetjes Stijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten